X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Voor wie

Bos Customer Service neemt uit naam van jouw bedrijf of gemeente contact op met klanten over betaalachterstanden. Dat doen we sociaal verantwoord, zodat we zorgen voor een passende oplossing die werkt voor alle betrokken partijen.

Voor bedrijven
Voor bedrijven

Voor bedrijven

Een goede relatie met je klanten is essentieel voor het voortbestaan van jouw bedrijf. Zelfs wanneer een factuur niet betaald wordt. Want het is vaak geen onwil. Misschien is diegene het vergeten of onverwacht in de problemen gekomen.

Het belangrijkste is dat je snel actie onderneemt om te onderzoeken wat er aan de hand is. Daarmee voorkom je dat de problemen groter worden en kun je een klant een helpende hand toesteken als dat nodig is.

Onze klantenservicemedewerkers nemen contact op met jouw klant om dat gesprek te voeren. Omdat we sociaal verantwoord communiceren omarmen, hebben ze aandacht voor jouw situatie en die van de klant en zoeken ze naar een oplossing die voor jullie beiden werkt.

Bos Customer Service is ook in te zetten voor service calls. Onze klantenservicemedewerkers nemen contact op met een klant om een gesprek te voeren over een product en dienstverlening. Dit levert altijd informatie op waarmee jij jouw service kunt verbeteren.

"Het is vaak geen onwil. Misschien is diegene het vergeten of onverwacht in de problemen gekomen."
Voor gemeenten

Voor gemeenten

Door de wijziging in de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening krijgen gemeenten sinds 1 januari 2021 van bepaalde bedrijven en organisaties een melding wanneer klanten een rekening niet betalen.

Gemeenten moeten vervolgens actief contact opnemen met de inwoner om te onderzoeken wat er aan de hand is en of die persoon hulp nodig heeft. De gemeente heeft dus de taak om te voorkomen dat (financiële) problemen groter worden. 

Onze klantenservicemedewerkers zijn speciaal getraind om deze gesprekken uit naam van jouw gemeente te voeren met de inwoner. Ze luisteren en zoeken naar een opening om tot een oplossing te komen. Dat kan een doorverwijzing of betalingsregeling zijn of een andere vorm van hulp om ervoor te zorgen dat de situatie niet verder escaleert.

Met Bos Customer Service voldoet jouw gemeente aan een belangrijke wettelijke verplichting en bied je waardevolle hulp aan kwetsbare inwoners.

Voor gemeenten
"Onze klantenservicemedewerkers luisteren en zoeken naar een opening om tot een oplossing te komen."

Wat vinden onze opdrachtgevers

Wat vinden onze opdrachtgevers

Jeroen van Helden, Manager klantenservice & Incasso | Ennatuurlijk

"We ervaren Bos Customer Service als een natuurlijk verlengstuk van onze klantenservice. Een groter compliment kan ik niet bedenken! Een mooi samenspel tussen resultaat, menselijk contact en een diepgewortelde servicegerichtheid dat tot uiting komt in een hoge klanttevredenheid."

René de Jong | evofenedex

"Dankzij het actualiseren en de verrijking van onze klantgegevens door Bos Customer Service zijn wij beter en sneller in staat om in contact te komen met onze leden. Dit zorgt, zowel voor onze leden en onszelf, voor een prettige communicatie. Door de verrijking van e-mailadressen communiceren wij ook duurzamer met onze leden."