X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Zo werkt het

De klantenservicemedewerkers van Bos Customer Service zijn ervaren en gecertificeerde professionals. Ze weten waar ze het over hebben, zodat ze echt uit naam van jouw bedrijf of gemeente contact kunnen opnemen met klanten. Dat geeft een vertrouwd en veilig gevoel. Voor jou en voor je klanten.

Certificering

Het is gemakkelijk om te zeggen dat klantcontact erg belangrijk is en dat je daar heel goed in bent, maar bewijs het maar eens. Dat is precies wat wij hebben gedaan.

Bos Customer Service heeft - als een van de weinige - de gerenommeerde ISO 18295-certificering. Deze certificering is de onafhankelijke garantie dat onze dienstverlening voldoet aan internationaal erkende normen voor kwaliteitsservice en klanttevredenheid specifiek voor klantcontactcentra.

Met deze certificering geven wij jou en jouw klanten inzicht in de kwaliteit van onze dienstverlening.

Onze vaardigheden

Onze klantenservicemedewerkers maken het verschil in het contact tussen jouw organisatie en de klanten. Daarom besteden we veel aandacht aan hun betrokkenheid, opleiding en zelfbewustzijn.

Onze medewerkers beschikken over de meest actuele kennis en vaardigheden. Zo zijn ze in het bezit van de branchecertificaten A, B én Allround van de Klantenservice Federatie. Ook hebben ze het certificaat 'Sociaal verantwoord communiceren en incasseren' van Keurmerk SVI.

Onze klantenservicemedewerkers hebben toegang tot voortdurende ontwikkelingsprogramma's om hun vaardigheden te verbeteren en ze op de hoogte te brengen van actuele ontwikkelingen.

Registratie in CRM en andere applicaties

De klantenservicemedewerkers van Bos Customer Service werken niet voor jouw organisatie, ze zijn de organisatie. Daar hoort natuurlijk ook een juiste administratie bij.

Onze klantenservicemedewerkers registreren:

Registratie door klantenservicemedewerker

Het aantal belpogingen om met een klant in contact te komen.

Telefoonnummers die correct en actief zijn (realtime validatie). Niet-werkende nummers worden automatisch gemarkeerd.

Registratie door klantenservicemedewerker

Voicemail en bezet-detectie: we registreren of een oproep naar voicemail gaat of bezet is. Zo krijg jij inzicht in welke nummers tijdelijk onbereikbaar of niet meer in gebruik zijn.

Registratie door klantenservicemedewerker

Gespreksresultaten: overzicht van elk gespreksresultaat, zoals geen antwoord, voicemail, bezet of succesvolle verbinding. Deze informatie helpt bij het beoordelen van de kwaliteit van de nummers en bij het bijwerken van bestanden.

Registratie door klantenservicemedewerker

Blacklisting en whitelisting: nummers die herhaaldelijk als onbruikbaar worden gemarkeerd, worden op een blacklist gezet om te voorkomen dat deze opnieuw worden gebeld. Tegelijkertijd kunnen waardevolle of hoge-prioriteitsnummers op een whitelist worden geplaatst voor speciale aandacht.

Registratie door klantenservicemedewerker

Rapportages en analyse: gedetailleerde rapporten over gespreksstatistieken, zoals succesvolle versus mislukte oproepen, frequentie van niet-werkende nummers en responsratio's. Deze gegevens helpen bij het identificeren van trends en het verbeteren van belstrategieën.

Met deze inzichten en maatregelen verbeteren we onze belprocessen en zorgen we voor effectieve communicatie met de klanten.

Privacy en geheimhouding

Privacy en geheimhouding

Op het moment dat we voor jouw organisatie aan de slag gaan, krijgen we de beschikking over privacygevoelige gegevens. Hier gaan we uiteraard uiterst zorgvuldig mee om.

Bos Customer Service heeft niet alleen de ISO 27001-norm, maar ook de ISO 27701. Deze certificering is een aanvulling op de ISO 27001-norm en stelt eisen en richtlijnen voor het opzetten, implementeren, onderhouden en verbeteren van een Privacy Informatie Management Systeem (PIMS). Hierdoor ben jij verzekerd van een veilig en goed beheer van privacygevoelige informatie.

Bovendien beschikken wij over een actuele VOG-verklaring van onze medewerkers en hebben ze een geheimhoudings- en integriteitsverklaring ondertekend.

Logo Keurmerk SVI
Logo ISO 18925
Logo ISO 9001, ISO 27001, ISO 27701
Logo ISAE 3402 Type 2
Logo Klantenservice Federatie